طرح هـای متنوع كانكس و كانتينر پيش ساخته طبـق سفـارش

طرح هـای متنوع كانكس و كانتينر پيش ساخته طبـق سفـارش

طرح های متنوع کانکس و کانتینر پیش ساخته طبق سفارش مشتری و بنا بر موارد استفاده در مناطق جغرافیایی مختلف تولید می شود.

کانکس از نظر ظاهر بیرونی کاملاً بر اساس سفارش مشتری اعم از سقف در طرح های متنوع از جمله این که جنس سقفی که برای کانکس در نظر گرفته می شود می تواند از دو نوع فلزی و طرح سفال مورد استفاده قرار بگیرد. روی سقف کانکس دود کش نیز تعبیه می شود .

سقف کانکس از جنس ورق فلزی در دو نوع ساده یا موجدار استفاده می شود یا طرح سفال بنا به در خواست مشتری و نوع شیبی که برای سقف کانکس در نظر گرفته می شود می تواند به صورت شیروانی یا سقف قوس دار یا تک شیب و یا شیب دو طرفه باشد.

رنگ هایی که برای سقف مورد استفاده قرار می گیرد رنگ کوره ای در نظر گرفته می شود که توانایی مقاومت در برابر تابش نور آفتاب و باران و برف … را دارد.

 

خرید کانکس قیمت کانکس فروش کانکس کانکس دست دوم

با ما تماس بگیرید.

 

دیواره بیرونی کانکس می تواند کاملاً متفاوت و ظاهری زیبا به نمای بیرونی کانکس بدهدکه در طرح های مختلف
می توان اجرایی کرد از جمله رنگ کانکس  ، ورق ساده و ورق آجدار و یا نمای کامپوزیت و سایدینگ یا نمای چوب ساخته می شود.

در و پنجره ای که در کانکس مورد استفاده قرار می گیرد از دو نوع فلزی یا  UPVC که در یک پنجره می تواند دارای دو جداره شیشه باشد.

از جنس فاساد نیز برای درهای کانکس می توان استفاده کرد برای کانکس های اداری که سالن کنفرانس یا اتاق مدیریت می توان از درهای ضد صدا و ضد سرقت استفاده نمود.

نمای داخلی کانکس بنابر سلیقه و نیاز مشتری از جمله اداری – مسکونی یا ویلایی و … طراحی می شود. برای فضای داخلی کانکس برای فضاهای اداری می توان پارتیشن بندی متفاوتی را در نظر گرفت.

برای فضاهای مسکونی اتاق خواب – اتاق میهمان – سالن پذیرایی – آشپزخانه – حمام و سرویس بهداشتی با بهترین نحو  طراحی و تولید می شود.

دیوارپوش هایی که برای کانکس در نظر گرفته می شود از نوع گچ برگ یا PVC یا MDF یا از نوع ساندویچ پانل باشد.