مشخصات فنی کانکس

مشخصات فنی کانکس تعیین کننده کیفیت و قیمت آن هست. ما در زیر مشخصات فنی کانکس های تولیدی شرکت دپوماشین را بررسی میکنیم.

استراکچر: شاسی تیرآهن مرغوب داخلی یا پروفیل به صورت کلاف شده

اسکلت: پروفیل آهن در سایزهای مختلف با وزن استاندارد و مستحکم

جوشکاری: استفاده از الکترودهای مارک آما با بهره گیری از اصول فنی و مهندسی جوشکاری

استفاده از هوک های مقاوم از جنس میلگرد ۲۰ تا ۲۲ میلی متری و استفاده از بهترین ضد زنگ برای مقاوم شدن در شرایط بد آب و هوایی

جنس پوشش بدنه و نمای بیرونی: استفاده از ورق گالوانیزه، ساندویچ پانل، سایدینگ، کامپوزیت، چوب طبیعی، پروفیل آلومینیوم، پوشش PVC

پوشش داخلی: برحسب سفارش مشتری می تواند PVC – MDF – یا تایل گچی استفاده کرد. برای پوشش داخلی از PVC درجه یک، ضد آب و قابل شستشو – مقاومت بسیار بالا در برابر آتش سوزی که در دو طرح سفید ساده و طرحدار چاپی و یا به صورت لمینت در طرح های مختلف طراحی شده و یا اگر می خواهیم از MDF استفاده کنیم، در رنگ های مختلف موجود است.

سقف: ورق گالوانیزه ساده، طرح سفال، سفال سقفی، ایرانیت و آردواز و به صورت تک شیب، شیب دوطرفه و شیب ملایم
در کانکس های ساخت دپوماشین از پرچ های آلومینیومی یا پیچ های استیل محکم استفاده می شود.

عایق بندی: در بین جداره های دیوار یا سقف و بدنه های کانکس دپو ماشین از فایبرگلاس یا فوم پلی استایرن یا عایق پلی اورتان که به صورت نسوز یا کند سوز است، استفاده می شود از شعله ور شدن آتش در هنگام آتش سوزی جلوگیری می کند و در سقف ها با تزریق فوم پلی اورتان و یا ایزوگام کرن این امکان را دارد تا از وجود گرد و غبار و باران و برف و حشرات مصون باشد.

کف: در کف کانکس های دپو ماشین عموما از MDF درجه یک، تخته های نئوپان یا تخته های چند لایه کریندو و یا ورق آلومینیوم استفاده می شود. در اکثر موارد هم شده بنا به خواسته ی مشتری عزیز از تخته های چند لایی ضد آب یا ورق آهن استفاده می شود.

مشخصات فنی کانکس

مشخصات فنی کانکس

ما در کانکس های خود اصول ایمنی سیم کشی را کاملا رعایت می کنیم و این کار را با سیستم ایمنی مدار قطع کن و بهترین سیم های مسی قرار دادیم. ما با قرار دادن مهتابی های دوبل و استفاده از شعله های کم مصرف گازی و یا برقی در رفاه حال مشتریان عزیز کوشا بودیم.

موارد اشاره شده در بالا مشخصات فنی کانکس تولیدی است که دپوماشین همواره در سطح استاندارد و یا بالاتر رعایت می کند.

شرکت دپوماشین تولید کننده انواع کانکس

شرکت دپوماشین با بیش از ۶۰ سال سابقه تولی در زمینه کانکس و کانتینر مفتخر به ارائه انواع کانکس و همکاری با طیف بسیار وسیعی از مشتریان اعم شخصی و سازمانی بوده است.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت کانکس ، خرید کانکس و یا فروش کانکس و نیز کانکس دست دوم با همکاران ما تماس بگیرید. کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به شما هستند.

تلفن تماس دفتر: ۴۴۱۹۶۵۹۵-۰۲۱ (تماس در ساعات کاری و اداری)

تلفن همراه : ۰۹۳۹۷۰۷۰۸۹۲ (جهت تماس در ساعات غیر کاری و روز های تعطیل)

تلفن دفتر مازندران: ۴۴۸۴۲۸۳۰-۰۱۱

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفترفروش تماس حاصل فرمائید تا کارشناسان فروش در اسرع وقت شما را یاری نمایند.

تلفن تماس: ۴۴۱۹۶۵۹۵ – ۰۲۱

لینک اینستاگرام : https://www.instagram.com/depomachin

لینک فیسبوک : https://facebook.com/depomachin

لینک آپارت : https://www.aparat.com/depomachin

لینک توییتر : https://twitter.com/MachineDepo

 

عایق بندی کانکس

شرکت دپوماشین حامی محیط زیست است و به دنبال طراحی و ساخت کانکس هایی است که در گاز و آب و برق صرفه جویی کند و در حال حاضر در این امر موفق شده است. ما این اصول صرفه جویی را با عایق بندی رعایت کردیم.

در فصول گرم باید عایق زوری باشد که سرما از کانکس خارج نشود و در فصول سرد باید عایق را طوری به کار گرفت که اتلاف گرما صورت نگیرد. یکی از مهم ترین عایق ها، عایق رطوبت است.

بهتر است کمی جزئی تر بررسی کنیم:

۱- عایق کف: عایق کف جزء مهم ترین عایق هاست. ما این امر مهم را با ایزوگام و یا قیر کاری کردن و یا پرایمراند کردن رعایت کردیم. بهترین عایق از نظر فنی این است که اصلا کانکس را مستقیم بر روی زمین قرار ندهیم بلکه به صورنی باشد که از سطح زمین فاصله داشته باشد.

۲- عایق سقف: همانطور که گفتیم یکی از مهم ترین عایق ها، عایق رطوبت است. ما این کار را در سقف یه صورت خیلی خوب انجام می دهیم. ما در سقف برای جلوگیری از نفوذ آب، از ایزوگام استفاده می کنیم و یا سقف را به صورت شیبدار ساخته تا در زمان بارندگی به راحتی از سقف به پایین ریخته شود. ما در اکثر کارها و بنا به درخواست مشتریان از کنسول استفاده می کنیم که در زمان بارش باران، آب بر روی بدنه ی کانکس جاری نباشد.

۳- عایق صدا: برای خارج نشدن صدا به بیرون کانکس و یا داخل نشدن صدا به درون کانکس ما از عایق صدا استفاده می کنیم و برای این کار از پلی استایرن، فایبرگلاس، پلی اورتان، و در پنجره ها از پنجره ی PVC عایق و شیشیه های دوجداره به کار می گیریم.