مشخصات کانکس ویلایی

مشخصات کانکس ویلایی دپوماشین

مشخصات کانکس ویلایی دپوماشین

مشخصات کانکس ویلایی | درصورتی که نیاز به ساخت خانه یا ویلا دارید ولی زمان، امکانات و هزینه شما کافی نیست می توانید از کانکس های ویلایی ساخت شرکت کانکس دپوماشین استفاده کنید. کانکس ویلایی دپوماشین بصورت اجرا در محل و یا پیش ساخته نصب و راه اندازی می شود.

اگر امکان تردد تریلی به محل مورد نظر باشد، کانکس های ویلایی جداگانه ساخته شده و درمحل مورد نظرتان مونتاژ می شوند اما در صورتی که امکان تردد تریلی در محل وجود نداشته باشد می توانیم در محل شما با کمک کامیون و تجهیز کارگاه، مراحل ساخت و اجرای کانکس ویلایی در محل را انجام دهیم. توجه داشته باشید که هزینه های ساخت کانکس های ویلایی در حالت اجرا در محل بالاتر خواهد بود و زمان بیشتری برای ساخت آن صرف خواهد شد.

سقف کانکس ویلایی

در سه حالت مختلف تولید و نصب می گردد :

۱- کانکس با سقف ساندویچ پنل : در این حالت در شرایط گرما و یا سرمای شدید و محل هایی که نیاز به استفاده از عایق بهتری در سقف کانکس ها وجود دارد از سقف ها و بدنه های ساندویچ پنل استفاده می گردد.

۲- کانکس با سقف گالوانیزه طرح سفال : برای داشتن نمای بهتر و زیباتر در سقف کانکس ویلایی از ورق های گالوانیزه با طرح سفال استفاده می گردد.

۳- کانکس با سقف ورق گالوانیزه : درساده ترین و ارزان ترین حالت سقف کانکس های ویلایی از ورق های گالوانیزه ساخته می شود.

بدنه کانکس ویلایی

بدنه کانکس های ویلایی برای مناطق مرطوب از ورق های گالوانیزه با رنگ کوره ساخته می شود. در شرایط آب و هوایی ویژه و بسیار سردسیر و بسیار گرمسیر از ساندویچ پنل استفاده می شود تا از مقاومت خوبی در برابر دماهای شدید برخوردار باشد.

کف کانکس ویلایی

برای کف انواع کانکس های ویلایی از تخته های ضد آب و قیرپاشی برای محکم کاری آن ها استفاده می شود.

نمونه تصاویر نمای داخلی کانکس ویلایی :

سایر مشخصات کانکس ویلایی و ساختمان های پیش ساخته

ساختار: پروفیل های سنگین

پوشش بدنه: بدنه پروفیل

سقف: ورق های گالوانیزه سبک

عایق بندی

پوشش داخلی: عایق و روکش های pvc یا mdf

درب و پنجره: از جنس upvc