کانکس دپوماشین

شرکت کانکس دپوماشین با در اختیار داشتن کارخانه ای مجهز و کارشناسان مجرب در زمینه  تولید انواع کانکس، سازه های سبک و ضد زلزله و انواع کانکس سفارشی با خلاقیت و محصولات متفاوت توانسته است نام خود را از سایر شرکت های فعال در این زمینه متمایز سازد. دپوماشین بیش از نیم قرن در تولید و فروش کانکس سابقه و تجربه دارد.
این شرکت با سوابق و رزومه درخشان توانسته است نیاز تمامی مشتریان کانکس خود را بر آورده نماید. بنابراین نحوه تولید کانکس بسیار مهم است.
آنچه که دیگران نمیتوانند از کانکس دپوماشین بخواهید.

کانکس

نکاتی در خرید کانکس

در این مطلب میخواهیم موارد دیگری در رابطه با خرید کانکس را به اطلاع شما مشتریان عزیز برسانیم.

اصلا در خرید کانکس عجله نکنید. عجله در خرید کانکس برابر است با پشیمانی مشتری زیرا در خریدی که مشتری عجله زیادی در ساخت و تحویل کانکس داشته باشد مسلما باعث میشود تولیدکنندگان کانکس برای فروش کانکس خود به هر نحو شروع به ساخت کانکس با عجله و بی دقتی نمایند که در نهایت کانکس دارای ظاهری زیبا اما از نظر اسکلت و بدنه بی کیفیت و مشکل دار میباشد که کانکس خریداری شده نهایتا ۳ الی ۶ ماه دوام می آورد هرچند تحویل کانکس در زمان مقرر و متعادل نیز وظیفه تولیدکنندگان کانکس است.

بازدید از محل تولید کانکس

محل تولید کانکس و مناسب بودن آن رابطه مستقیم در کیفیت کانکس تولیدی داد پس شما مشتریان عزیز از این حق برخوردارید که برای خرید کانکس از توانایی ها،ابزار و محل تولید کانکس خود دیدن فرمایید.

حفظ و نگهداری کانکس

در مرحله اول وظیفه فروشنده است که کانکس را صد در صد مطابق میل مشتری تحویل داده و رضایت مشتری را از کانکس خریداری شده جلب نماید.

اما پس از خرید و تحویل کانکس شما مشتریان برای افزایش طول عمر کانکس های خود نیز باید اقدامات لازمه را به عمل آورید هر چند کانکس های تولیدی صنعت آسیا آب دیده در مقابل انواع حوادث و اتفاقات هستند و عواملی چون رطوبت،ضربه،باد و طوفان ،باران،آتش سوزی ،زلزله نیز کانکس شما را از بین نمی برد البته همه این بلایا در صورتی که متعادل باشند کانکس شما سالم خواهد ماند.

توجه داشته باشید که کانکس های تولید شده توسط شرکت دپوماشین از یکسال بیمه ایران در مقابل حوادثی مانند سیل، آتیش سوزی و زلزله برخوردار می باشند و در صورت تمایل مشتری مجدد از وی خریداری می شوند.