فروش کانکس اقساطی

کانکس ویلایی دپوماشین , خرید کانکس ویلایی

فروش کانکس اقساطی

برای خرید کانکس اقساطی با ما تماس بگیرید

تهران ، کیلومتر ۱۶ جاده مخصوص کرج – ۴۴۱۹۶۵۹۵

فروش کانکس اقساطی

فروش اقساطی کانکس خدمتی دیگر برای مشتریان عزیز دپوماشین

شرکت کانکس دپوماشین در راستای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان اقدام به فروش کانکس اقساطی نموده است. در این روش مشتری قادر خواهد بود تا کانکس مورد نیاز خود را به صورت قسطی خریداری نماید. فروش قسطی کانکس توسط دپوماشین شامل تمامی کانکس های تولیدی مجموعه می باشد. بنابراین شما می توانید انواع کانکس تولیدی دپوماشین شامل کانکس مسکونی ، فروشگاهی ، سرویس بهداشتی ، ویلایی و … را به صورت اقساطی از ما خریداری نمایید.

با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و نبود نقدینگی، برای آسایش حال مشتریان این شرکت در نظر دارد فروش اقساطی را فقط با %۲۵ میلغ از کل فاکتور به عنوان پیش پرداخت و الباقی مبلغ را به صورت ۲ تا ۲۴ ماه قسط ( به داخواه مشتری ) دریافت کند.مشتریان این مجموعه در نظر داشته باشند فروش اقساطی کانکس به مانند وام و یا پرداخت قسط به صورت ماهیانه در نظر گرفته شده است. این کار به مشتری کمک می کند با بودجه اولیه خود بتواند کانکس مد نظرشان را خریداری کنند و مجبور به خرید کانکس کوچکتر نباشد.

2%

سود تسهیلات

25%

پیش پرداخت

24

حداکثر ماه اقساط

4

تحویل

شرایط خرید اقساطی کانکس

مشتریان عزیزی که در خواست خرید کانکس اقساطی را دارند می توانند به دفتر فروش دپوماشین مراجعه کنند و بنا به سفارش خود و قیمت تمام شده، ۲۵% از کل فاکتور را نقدا پرداخت کنند و الباقی را در تعداد چک های دلخواه توزیع کنند.

توجه داشته باشید که در فروش اقساطی چک هایی که تحویل می دهید به هیج عنوان برگشتی نداشته باشند ، استعلام در مورد موجودی و برگشتی چک از بانک توسط مجموعه صورت خواهد گرفت.

فروش کانکس اقساطی طی یک قرارداد رسمی فی مابین بین خریدار و مجموعه دپوماشین خواهد بود.

انواع کانکس دپوماشین

فروش اقساطی کانکس ویلایی

کانکس های ویلایی معمولا به دلیل هزینه ساخت بالا، از مشتریان توان خرید به صورت نقد را ندارند ولی تمایل به تهیه کانکس ویلایی را دارند. مدیریت دپوماشین بسته به سلیقه و بودجه مشتری برای خرید کانکس های ویلایی در نظر گرفته است که تنها با پرداخت ۲۵% از کل مبلغ فاکتور را به صورت نقدر دریافت کرده و الباقی را به صورت چک های ۲ تا ۲۴ ماهه در دریافت کنند.

در نظر داشته باشید که امکان ارائه چک به تعداد اقساط را ندارید در ازای هر ۲ یا ۳ قسط یک چک ارائه دهید.

شرکت دپوماشین تولید کننده انواع کانکس

شرکت دپوماشین با بیش از ۶۰ سال سابقه تولی در زمینه کانکس و کانتینر مفتخر به ارائه انواع کانکس و همکاری با طیف بسیار وسیعی از مشتریان اعم شخصی و سازمانی بوده است.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت کانکس ، خرید کانکس و یا فروش کانکس و نیز کانکس دست دوم با همکاران ما تماس بگیرید. کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به شما هستند.

تلفن تماس دفتر: ۴۴۱۹۶۵۹۵-۰۲۱ (تماس در ساعات کاری و اداری)

تلفن همراه : ۰۹۳۹۵۰۵۰۳۱۴ (پیامک پاسخ داده نمیشود، لطفا تماس بگیرید)

تلفن دفتر مازندران:۴۴۸۴۲۸۳۰-۰۱۱

لینک تلگرام:  https://t.me/depomachine

لینک اینستاگرام:  https://instagram.com/depomachin

#تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به دپو ماشین می باشد.
Call Now Buttonتماس با واحد فروش