نمای داخل کانکس

در ساخت کانکس ۳ مساله بسیار حائز اهمیت است.

  1. استراکچر کانکس می باشد :
    که بایستی از استحکام لازم برخوردار باشد.
  2. نمای بیرون کانکس :
    که بایستی هم از زیبایی برخوردار باشد و هم دارای استحکام لازم در برابر باد و بباران و ضربه باشد.
  3. نمای داخل کانکس می باشد. نمای داخلی کانکس یکی از نکات مهم در ساخت کانکس می باشد که بایستی دارای مشخصه های استحکام و زیبایی باشد. در طراحی نمای داخلی کانکس یکی از محدودیت های اجرا هزینه تمام شده می باشد. با توجه به وجود متریال های متنوع برای ساخت نمای داخلی کانکس هزینه های مختلفی هم از این بابت به قیمت کانکس اضافه و یا کم می شود. به عنوان مثال برای دیواره داخلی در یک کانکس مسکونی می توانیم از چندین نوع دیوارپوش استفاده کنیم. دیوارپوش UPVC طرح ساده ارزان ترین انتخاب برای اینکار است. ولی در صورتی که شما بخواهید یک دیوار رسمی و شیک تر مناسب محیط های اداری را داشته باشید بایستی از دیوارپوش طرح چوب استفاده نمایید که البته مازاد هزینه خود را خواهد داشت.

شرکت دپوماشین تولید کننده انواع کانکس

شرکت دپوماشین با بیش از ۶۰ سال سابقه تولی در زمینه کانکس و کانتینر مفتخر به ارائه انواع کانکس و همکاری با طیف بسیار وسیعی از مشتریان اعم شخصی و سازمانی بوده است.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت کانکس ، خرید کانکس و یا فروش کانکس و نیز کانکس دست دوم با همکاران ما تماس بگیرید. کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به شما هستند.

تلفن تماس دفتر: ۴۴۱۹۶۵۹۵-۰۲۱ (تماس در ساعات کاری و اداری)

تلفن همراه : ۰۹۳۹۷۰۷۰۸۹۲ (جهت تماس در ساعات غیر کاری و روز های تعطیل)

تلفن دفتر مازندران:     ۴۴۸۴۲۸۳۰-۰۱۱

لینک اینستاگرام : https://www.instagram.com/depomachin

لینک فیسبوک :  https://facebook.com/107526328081624

لینک توییتر : https://twitter.com/MachineDepo

لینک آپارات : https://www.aparat.com/depomachin

 

طراحی نمای داخل کانکس

اصولا در ساخت کانکس اجرای پارتیشن داخل کانکس ، طراحی و دکوراسیون داخلی کانکس بسیار مهم می باشد. البته با توجه به تنوع استفاده از کانکس های مختلف از جمله کانکس کارگری ، کانکس مسکونی ، کانکس ویلایی ، کانکس اداری و کانکس فروشگاهی و … این طراحی می تواند به صورت بهینه تر انجام شود. به عنوان مثال در طراحی کانکس کارگری ساده ما عمدتا مساله پارتیشن بندی نداریم و کانکس به صورت یک سالن می باشد. بنابراین در طراحی انتخاب های ما تنها محدود به دیوارپوش و تنوع استفاده آن می باشد. البته پنجره ها و درها نیز جزو نمای داخل کانکس محسوب می شود. ولی به صورت کلی طراحی نمای داخلی کانکس بیشتر در کانکس های با متراژ بالا برای مسکونی و اداری و ویلایی به چشم می آید. در طراحی نمای داخلی کانکس نوع کاربری آن در نظر گرفته می شود. به عنوان نمای داخلی برای یک کانکس مسکونی با یک کانکس اداری متفاوت است. تجهیزات و امکانات داخلی نصب شده برای هر کانکس متفاوت از کانکس دیگر است. ما در طراحی داخلی کانکس با استفاده از بهترین متریال موجود سلیقه مشتری را پیاده می کنیم. زیبایی و دوام بخش داخلی کانکس ویژگی برتر تولیدات ما نسبت به سایر همکاران ما می باشد در ادامه ما چند نمونه از نمای داخلی کانکس های تولیدی را برای شما نمایش داده ایم تا با نمونه های ما آشنا شوید.