کانکس دست دوم

دپوماشین با بیش از ۶۰ سال سابقه تولید انواع کانکس و کانتینر می باشد که انواع نیازهای بازار مصرف را تولید و عرضه نموده است. در بازار مصرفی کانکس علاوه بر سفارش و خرید کانکس های نو، بسیاری از مشتریان نیز به دنبال کانکس دست دوم و یا کار کرده می باشند. با توجه به قیمت پایین تر کانکس کار کرده، استقبال از این محصول نیز بالاست. بسیاری از مشتریان نیازهای مقطعی و کوتاه مدت به کانکس دارند، بنابراین دنبال کمترین هزینه و قیمت می باشند. از طرفی برخی از مشتریان نیز پس از مدتی، به کانکس خریداری شده نیازی ندارند. با توجه به اینکه نگهداری کانکس بلااستفاده فضای زیادی نیاز دارد، بنابراین آنها در پی فروش کانکس کار کرده خود هستند.

یکی از خدمات دپوماشین به مشتریان خرید و فروش کانکس دست دوم می باشد.

در صورتی که شما نیازی به کانکس دست دوم خود نداشته باشید، می توانید با ما تماس بگیرید. ما در دپوماشین تضمین خرید کانکس دست دوم به مشتریان خودمان را می دهیم. البته خرید کانکس کار کرده با قیمت منصفانه از مشتری انجام می شود. ما همچنین کانکس های دست دوم تولیدی سایر شرکت ها را خریداری می کنیم. کانکس های خریداری شده دست دوم پس از بررسی فنی و تعمیرات احتمالی به فروش می رسد.

پیشنهاد استفاده از کانکس دست دوم یک پیشنهاد اقتصادی خوب است، بنابراین اگر شما دنبال هزینه کمتر برای یک کانکس هستید می توانید به کانکس کارکرده و یا همان دست دوم فکر کنید. به هرحال هیچ تفاوتی ندارد، شما می توانید از کانکس های کار کرده و دست دوم دپوماشین با کیفیتی بالا و مناسب استفاده نمایید.

کانکس دپوماشین دارای بیش از نیم قرن سابقه در طراحی،  تولید و فروش انواع کانکس می باشد. محصولات شرکت دپوماشین در زمینه کانکس ، کانتینر و کانکس ویلایی در کشور ایران و کشورهای همسایه عرضه می گردد.

انواع کانکس کار کرده دپوماشین

سرویس بهداشتی دست دوم

کانکس ویلایی دست دوم

کانکس کارگری دست دوم

کانکس مسکونی دست دوم

کانکس نگهبانی دست دوم

استعلام قیمت کانکس دست دوم

با توجه به متغیر بودن موجودی کانکس دست دو در انبار کارخانه، خواهشمند است برای استعلام قیمت کانکس دست دوم و موجودی آن با شماره های ما تماس بگیرید.

تماس در ساعات کاری و اداری

جهت تماس در ساعات غیر کاری و روز های تعطیل