کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی یکی از محصولات تولیدی شرکت دپوماشین می باشد. این نوع کانکس ها بر حسب نیاز مشتریان تولید می شود. موارد استفاده آن نیز در پروژهای عمرانی  ساختمانی – تاسیساتی و غیره … می باشد. البته در مجتمع های مسکونی ، تجاری و یا باغات نیز استفاده می شود. این نوع کانکس در بازار به نام های دیگری نیز شناخته می شود. کانکس توالت سیار ، کانکس دسشویی سیار ، سرویس بهداشتی پرتابل ، کانتین سرویس بهداشتی و …

کانکس های دستشویی به عنوان یک راهکار مناسب برای استفاده در مکان هایی که امکان ساخت سرویس بهداشتی دائمی نیست، می باشد. شما با خرید این نوع کانکس در سریعترین زمان ممکن می توانید نیاز خود را رفع کنید. مزیت عمده این کانکس ، سیار بودن آن است. شما می توانید آن را در جاهای مختلف مستقر و استفاده کنید. پروژه های عمرانی زیادی در کشور اجرا میگردد که اکثر این پروژه ها در محیط های خارج شهری و یا در میادین ها می باشد. استفاده از کانکس دسشویی سیار می تواند به عنوان یک راه کار ارزان و سریع برای رفع نیازهای بهداشتی افراد مطرح شود. البته این کانکس ها را با ابعاد بزرگتر شاید در اطراف جاده ها هم دیده باشید.  کانکس های اطراف جاده ها برای استفاده مسافران راه اندازی شده اند.

انواع کانکس سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی سیار در زمان ساخت یک و یا چند چشمه ساخته می شود. در اصل هر توالت بهداشتی، یک چشمه نامیده می شود.  کانکسی که به عنوان سرویس بهداشتی ساخته می شود بر اساس تعداد آن به یک چشمه و یا چند چشمه طبقه بندی می شود. دپوماشین انواع کانکس تک چشمه ، دو و یا چند شچمه را تولید می کند.

  • سرویس بهداشتی تک چشمه

کانکس تک چشمه اصولا بدون راهرو می باشد. در این نوع روشویی و ست آینه در داخل کانکس است.

  • سرویس بهداشتی دو چشمه

سرویس بهداشتی دو چشمه به صورت با راهرو و بدون راهرو ساخته می شود. در صورتی که کانکسبدون راهرو باشد ، روشویی در داخل هر یک می باشد.

  • سرویس بهداشتی چند چشمه

در این کانکس ها همواره یک راهرو وجود دارد. این راهرو سرویس بهداشتی ها را بهم متصل میکند. در راهروی دسشویی  یک روشویی وجود دارد.

  • سرویس بهداشتی با حمام

این نوع از کانکس به همراه حمام  نوعی از کانکس های سرویس بهداشتی است که در داخل کانکس امکانات حمام نصب شده است. حمام و سرویس بهداشتی در این کانکس ها می تواند توام با هم و یا بصورت مجزا ساخته شده باشد.

کانکس سرویس بهداشتی

تاسیسات داخلی کانکس سرویس بهداشتی

در دسشویی های سیار ساخت دپوماشین لوله کشی بصورت روکار می باشد. لوله های استفاده شده همگی سفید می باشند. همچنین هواکش و دریچه مجزا در راهروهای کانکس نصب شده است. که این عمل مطابق با استانداردهای این صنعت می باشد.

 

اهمیت سرویس­های بهداشتی

اهمیت بهداشت عمومی، دقت در حفظ سلامت جامعه از شاخص­های رفاه و پیشرفت هر مجموعه شهری محسوب می­گردد. نیاز به این مقوله یکی از نیازهای فیزیولوژیک روزمره بدن انسان است و امکان حذف یا به تأخیر انداختن آن وجود ندارد؛ و نیز با عنایت به تأکید دین اسلام بر نظافت و اینکه طهارت شرط صحت بعضی از عبادات است، خواه‌ناخواه توجه به ملاحظات بهداشتی بسیار حائز اهمیت است. سرویس بهداشتی، طرح ناخواسته در فرهنگ اجتماعی ما جز خط قرمز ماست. در حالیکه در دنیا آن قدر توجه به این موضوع جدی است که از سوی سازمان ملل متحد یک روز ارسال روز جهانی توالت (World Toilet Day ) نام گرفته است.

مزیت های مهم کانکس سرویس بهداشتی دپوماشین

مواد اولیه استفاده شده در ساخت کانکس دسشوی سیار دپوماشین کیفیت بالایی دارد. کانکس های تولیدی ما مطابق استانداردهای لازم است. عمر این محصول علیرغم رطوبت دائمی موجود بسیار بالاتر از نمونه های مشابه ساخت شرکت های دیگر است.

ما در ساخت بدنه خارجی کانکس سرویس بهداشتی از ورق گالوانیزه شادولان (فرم دار) استفاده می کنیم. ورق استفاده شده دارای رنگ کوره می باشد. برای ساخت بدنه داخلی کانکس های سرویس بهداشتی دپوماشین از pvc دارای عایق پلی استایرن استفاده می شود.

در ساخت کف کانکس ها، فایبرگلاس یک تکه استفاده شده است.  بنابراین کف کانکس ها قابل شستشو می باشد. چینی استفاده شده در توالت سیار از جنس چینی آلات مرغوب می باشد. برای جلوگیری از زنگ زدگی در و پنجره ها ما از آلومینیوم استفاده میکنیم.

در ساخت دسشویی سیار ما از سبتیک (نوعی منبع پلاستیکی) برای دفع فضولات و آبهای کانکس استفاده کرده ایم. شایان ذکر است که این کانکس ها را می توان به چرخ مجهز نمود تا بتوان براحتی قابل جابجایی باشد. برخی از مزیت های کانکس به بنای سنتی در زیر لیست شده است.

  • مقاوم در برابر زلزله

سرویس­های بهداشتی از نقاط خطر خیز و ناایمن جامعه محسوب می­گردد. مقاومت آن در برابر زلزله حاءز اهمیت است.

  • عدم بهم ریختگی در گرد و خاک در ایجاد سازه

دسشویی سیار به صورت آماده قابل نصب است.

  • حداقل زمان و حداقل هزینه

زمان و هزینه مورد نیاز برای نصب توالت سیار کمتر از یک بنای سنتی است.

  • قابلیت انتقال و جابه‌جایی

کانکس در صورت نیاز قابل جابجایی و نصب در جای دیگر است.

  • قابلیت فروش و انتقال مالکیت آن‌ها

در صورت عدم نیاز می توانید آن را به کس دیگری بفروشید.

ابعاد کانکس سرویس بهداشتی

ابعاد کانکس سرویس بهداشتی دارای چند استاندارد می باشد. کوچکترین سرویس بهداشتی دارای ابعاد ۱۲۰ در ۱۲۰ سانتی متر می باشد. این کانکس های سرویس بهداشتی در حقیقت کوچکترین کانکس های تولید هستند. البته پر استفاده ترین هم هستند. این کانکس های توالت سیار دارای یک چاه توالت و یک روشویی هستند. کانکس دارای یک درب و پنجره کوچک و تهویه می باشد. ابعاد کانکس بزرگتر ۱۲۰ در ۱۴۰ می باشد. این کانکس جادارتر است.

شاسی کانتین های سرویس بهداشتی بر اساس همین اندازه ساخته می شود. در صورت تمایل می توانید ابعاد سفارشی داشته باشید. در صورتی که شما نیاز به توالت فرنگی داشته باشید ابعاد تغییر خواهد کرد.

سرویس بهداشتی سیار سفارشی

کانکس های تولیدی ما برای دسشویی ، مجهز به سنگ توالت ایرانی هستند. با اینحال بر اساس نیاز مشتریان امکان نصب توالت فرنگی نیز می باشد. برخی از مشتریان نیاز به کانکس سرویس سفارشی دارند. به عنوان مثال برای سرویس های نصب شده در حیاط آسایشگاه سالمندان شاید نیاز به درب بزرگتر باشد. این مساله بخاطر تردد با ویلپر می باشد. و یا نیاز به نصب دستگیره های کمکی برای جابجایی باشد. شرکت دپوماشین توان فنی لازم برای طراحی و تولید انواع دسشویی سیار سفارشی را دارد.

کانکس سرویس بهداشتی دست دوم

گاهی کمبود بودجه باعث درخواست کانکس دست دوم می شود. ما خریدار سرویس بهداشتی دست دوم می باشیم. پس از خرید در صورت نیاز به تعمیر کانکس ها را بازسازی می کنیم. امکان عرضه سرویس بهداشتی دست دوم برای دپوماشین وجود دارد. در صورت تمایل به اطلاع از لیست قیمت کانکس سرویس بهداشتی می توانید با تماس بگیرید.

شما می توانید از طریق کانال تلگرامی اخبار مربوط به ما را دنبال کنید.

کانال تلگرام دپوماشین

فروش اقساطی کانکس سرویس بهداشتی

شرکت دپوماشین در راستای تسهیل در خدمات دهی به مشتریان طرح فروش اقساطی کانکس را اجرا نموده است. در این طرح شما می توانید به صورت اقساطی و حداکثر در اقساط ۲۴ ماهه کانکس خود را خریداری نمایید. فروش اقساطی کانکس در قالب تسهیلات بانکی می باشد. برای اطلاع از قیمت کانکس اقساطی و شرایط خرید با ما تماس بگیرید. در این طرح شما می توانید سرویس بهداشتی سیار را به صورت اقساطی خریداری نمایید.

شرکت دپوماشین تولید کننده انواع کانکس

شرکت دپوماشین با بیش از ۶۰ سال سابقه تولید در زمینه کانکس و کانتینر مفتخر به ارائه انواع کانکس و همکاری با طیف بسیار وسیعی از مشتریان اعم شخصی و سازمانی بوده است.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت کانکس ، خرید کانکس و یا فروش کانکس و نیز کانکس دست دوم با همکاران ما تماس بگیرید. کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به شما هستند.

تلفن تماس دفتر: ۴۴۱۹۶۵۹۵-۰۲۱ (تماس در ساعات کاری و اداری)

تلفن همراه : ۰۹۳۹۵۰۵۰۳۱۴ (پیامک پاسخ داده نمیشود، لطفا تماس بگیرید)

تلفن دفتر مازندران:۴۴۸۴۲۸۳۰-۰۱۱

لینک فیسبوک :    https://www.facebook.com/login/DepoMachin

لینک توییتر :    https://twitter.com/MachineDepo

لینک اینستاگرام :    https://www.instagram.com/depomachin

لینک آپارات :    https://www.aparat.com/depomachin