درباره کانکس دپوماشین

درباره کانکس دپوماشین

کارخانه مهندس محمد کرمانچی از سال ۱۳۳۶ فعالیت خود را در زمینه تولید ماشین‏ آلات راهسازی و ساختمانی از قبیل دستگاه های سنگ‏ شکن، تسمه ‏نقاله، سیلو، فیدر، ماسه شو، بتونیر، و دامپر و اتاق پیش‏ ساخته (کانکس) و دستگاه آسفالت و سانترال بتون آغاز نموده است. در همان سالهای نخست با توسعه فعالیت خود در زمینه واردات از ۲۲ کشور خارجی جهت ورود انواع بیل، سنگ شکن، غلطک، جرثقیل، تاورکرین و سایر وسایل و ماشین آلات و قطعات یدکی مورد نیاز آن ها با تکنولوژی جدید انجام داده است.

دپوماشین از سال ۱۳۶۰ با بکارگیری نیروی کارآزموده و فعال با تاسیس کارخانه ای واقع در محمودآباد مازندران و کارخانه دیگری واقع در ابتدای جاده ساوه در امور تولید اتاق های پیش ساخته (کانکس) در انواع مختلف مسکونی، اداری، کارگاهی، کانکس نگهبانی، اتاق فرمان مجهز به کلیه تجهیزات و امکانات رفاهی اقدام نموده است و اکنون قادر به تأمین اقلام مورد نظر شما در زمینه های مذکور می باشد.

چرا کانکس دپوماشین

دوام، زیبائی، ایمنی در مقابل حوادث طبیعی و همچنین دارا بودن عایق مناسب حرارتی، صوتی، امکانات رفاهی مناسب و شرایط راحت حمل و نقل از ویژگی های خاص تولیدات ما می باشد.

درحال حاضر ما بزرگترین نمایشگاه دائمی برای نمایش و فروش ماشین آلات راهسازی ، ساختمانی ، صنعتی ، برق و آبیاری، کانکس و کانتینر را در کیلومتر ۱۶ جاده مخصوص کرج با شماره ۱۸۲دایر نموده ایم و بطور ماهیانه نشریه ای در رابطه با موجودی ماشین آلات داخل نمایشگاه با تیراژ ده هزار عدد چاپ و بطور رایگان به شرکت های پیمانکار و اشخاص دست اندرکار ماشین آلات و وزارت خانه و شهرداری ها می فرستیم.

خواننده گرامی : اگر نشریه ماهیانه ما تا کنون بدست شما نرسیده همین امروز آدرس و تلفن خود را بوسیله پست یا فکس یا ایمیل به ما اطلاع دهید ، تا اسم شما در لیست دوستان ما قرار گرفته و مرتب نشریه برای شما ارسال گردد .

اطلاعات تماس کانکس دپو ماشین

ایمیل: info {at} depomachine.com

تلفن: ۴۴۱۹۶۵۹۵-۰۲۱                            فاکس:۴۴۱۹۳۵۰۰-۰۲۱

تلفن همراه :              ۰۹۳۹۵۰۵۰۳۱۴ (پیامک پاسخ داده نمیشود، لطفا تماس بگیرید)

یه ما در کانال تلگرام و اینستاگرام ملحق شوید.

لینک تلگرام:             https://t.me/depomachine

لینک اینستاگرام:      https://instagram.com/depomachin

تهران، کیلومتر ۱۶ جاده مخصوص کرج، شماره ۱۸۲، اتاق و خانه پیش ‏ساخته و کانکس

کدپستی: ۱۳۸۸۱۶۳۷۱۱