کانکس نگهبانی | کیوسک نگهبانی

کانکس نگهبانی نوعی اتاقک و سازه پیش ساخته است که در ابعاد مختلف ساخته می شود. این کانکس ها در بازار مصرف به نام های کیوسک نگهبانی، اتاقک نگهبانی و کانکس حراست و … نیز شناخته می شوند. کیوسک نگهبانی به منظور استقرار و استراحت افراد ساخته می شود. این کانکسها در مجتمع های کارگاهی ، مسکونی و کارخانه ای کاربرد زیادی دارند. بسته به تعداد پرسنل نگهبانی می توان سایز این کانکس ها را تغییر داد. همچنین می توان همانند سوییت کوچک امکانات اتاق ، آبدارخانه و سرویس بهداشتی را بدان اضافه کرد. شرکت دپوماشین برای تولید کانکس نگهبانی، استاندارد تعریف شده ای را دارد. با اینحال ما بر اساس سفارش مشتری می توانیم کیوسک دلخواه شما را بسازیم.

توجه داشته باشید که در این کیوسک ها مساله عایق های گرمایی و سرمایی بسیار مهم می باشد. در این کانکس ها افراد بایستی ساعت های زیادی را داخل کیوسک نگهبانی باشند. همچنین در بسیاری از موارد هم نمی توانند محل خدمت خود را ترک کنند. بنابراین وجود امکانات آسایشی همچون آبدارخانه و یا سرویس بهداشتی در کنار یا داخل آن نیز مهم است.

کانکس نگهبانی یک راهکار کم هزینه برای سازمانها

کانکس های نگهبانی اتاقک هایی هستند که اکثرا برای سازمانها ، ادارات , پادگان ها ، کارخانجات و یا شرکت هایی که نیاز به حفاظت و حراست فیزیکی دارند استفاده می شود تا شخص و یا اشخاصی برای نگهبانی با استقرار در این محل بتوانند بر محیط اطراف مسلط باشد. در این کیوسک های نگهبانی بایستی پروژکتوری تعبیه گردد تا محیط اطراف را برای دید نگهبان روشن نماید. محل نصب و زاویه نورپردازی پروژکتورها بسیار مهم می باشد. هنگام تعبیه پروژکتور بایستی به اندازه کافی نور برای دید نگهبان وجود داشته باشد.

در اکثر کانکس های نگهبانی بالکن نیز وجود دارد و همچنین بخاطر پنجره های تعبیه شده به هنگام ساخت ، کیوسک دید ۳۶۰ به محیط حاصل می شود. برای رسیدن به داخل کیوسک از بالابر و و یا راه پله استفاده می گردد.

ابعاد کانکس نگهبانی

کانکس نگهبانی بر اساس نیاز محیطی مشتری و محل مورد استفاده می تواند ابعاد متفاوتی را داشته باشد. با اینحال در شرکت دپوماشین کیوسک های نگهبانی در ابعاد متنوعی بر اساس استاندارد و نیاز مشتریان تولید می شود. برخی از ابعاد کانکس نگهبانی از پیش تولید شده و موجود در دپوماشین به شرح زیر است:

  • کانکس نگهبانی ۱٫۵*۱٫۵

  • کانکس نگهبانی ۲*۲

کانکس با دو متراز بالا به صورت آماده تولید شده و در انبار دپوی ما موجود است. با اینحال در صورت نیاز مشتری به سایزهای دیگر می توان در حداقل زمان ممکن کانکس با سایر ابعاد را تحویل داد.

مشخصات فنی کانکس نگهبانی دپوماشین

کانکس های نگهبانی دپوماشین در دو دسته سنگین و سبک و تولید می شوند. دلیل این مساله کنترل هزینه ساخت در نوع سبک است تا بر اساس نیاز مشتری بتوان یک کیوسک نگهبانی با قیمت مناسب را ارائه کرد.

کانکس نگهبانی سنگین

مشخصات فنی کانکس نگهبانی سنگین دپوماشین به شرح زیر است:

  • شاسی : تیرآهن ۱۶ سنگین دورکلاف
  • اسکلت: پروفیل ۴۰ میلیمتری با ضخامت ۲ میلیمتر که با ضد زنگ به صورت کامل پوشانده می شود.
  • دیواره خارجی: استفاده از ورق فولادی گالوانیزه ۵۰% که هر دو طرف آن با استفاده از رنگ الکترواستاتیک پوشانیده شده است.
  • سقف: استفاده از ورق گالوانیزه ۳۰% با رنگ الکترواستاتیک
  • دیوار پوش داخلی: دیوارپوش های یو پی وی سی طرحدار
  • عایق بندی: در عایق بندی دیواره ها و سقف از پلی استایرن ۴ سانتی متری استفاده می شود.
  • کف: تخته با روکش قابل شسشتوی طرحدار

کانکس نگهبانی سبک

در کانکس نگهبانی سبک تولیدی دپوماشین برخی از اقلام مورد استفاده از متریال سبک تر استفاده شده است:

  • شاسی: تیرآهن ۱۴
  • اسکلت: پروفیل ۴۰ میلیمیتری با ضخامت ۱ میلیمتر. کل استراکچر با ضد زنگ پوشانده می شود.
  • دیوار خارجی: ورق ۳۰% با مشخصات بالا

سایر مشخصات در هر دو نوع سبک و سنگین یکی است.

کاربردهای کانکس نگهبانی

کانکس نگهبانی داراي كاربرد هاي فراواني ميباشند. به عنوان نمونه می توان به چند مورد اشاره کرد:

  • حراست و نگهبانی
  • اتاقک ایست بازرسی
  • فروش و یا کنترل اوانع بلیط و کارت
  • و…

همکاران ما در انتخاب کانکس مورد نظر مشاوره رایگان می دهند تا براساس کاربری خود کانکس نگهبانی مورد نظر را تهیه و خریداری نمایید. برای محیط هایی که زیبایی هم حائز اهمیت است مانند: محیط هایی مثل نگهبانی ورودی منازل و برج ها، کانکس نگهبانی چوبی که با زیبایی خاص همراه است را به خریداران محترم پیشنهاد می دهیم.

در نگهبانی برج های مسکونی مراقبتی که نیاز به کنترل دقیقتر اطراف دارد و باید دید بهتری داشته باشد را به خریداران عزیز کانکس چند ضلعی را پیشنهاد می کنیم. تا از طریق چند پنجره به صورت ۳۶۰ درجه به محیط احاطه داشته باشد و یا دست کم ۱۸۰ درجه دید مطلوب داشته باشد. هرچند دید ۱۸۰ درجه برای کتنکس های نگهبانی مورد قبول است ولی کانکس ها با دید ۳۶۰ درجه گزینه ی بهتری است.

نمای داخلی کانکس نگهبانی چندان مد نظر تولیدکنندگان نیست، به دلیل اینکه در یک برج مسکونی، نگهبان بسیاری مواقع خارج از باجه در محوطه مشغول گشت زنی است.

در حالت استفاده به عنوان مثلا اتاق سرايداري براي نگهباني از پروژه ها بايد امكاناتي نظير كابل داخلي براي تلفن و برق و ساير ملزومات در نظر گرفته شود، و يا حتي بخشي بصورت طاقچه مانند متحرك باشد كه گاهي به عنوان ميز موقت كار مورد كاربري قرار گيرد.

با توجه به كاربرد شما ديواره ها و كف ميتوانند از جنس هاي متنوع گالوانيزه ، pvc ، و نيز آلومينيوم و چوب هاي  صنعت ساخت كانكس باشند.

  00000

کیوسک نگهبانی دست دوم

شرکت دپوماشین علاوه بر تولید و ساخت، خدمات خرید و فروش کانکس نگهبانی دست دوم را نیز انجام می دهد. در صورت عدم نیاز به کیوسک خریداری شده، می توانید با واحد فروش ما تماس بگیرید. کانکس های دست دوم در صورت نیاز تعمیر و بازسازی شده و سپس به بازار مصرف عرضه می شود.

انواع کانکس نگهبانی دپوماشین بر اساس طرح

همانطور که در بالا اشاره شد کیوسک نگهبانی ساخته شده در دپوماشین در دو دسته سبک و سنگین می باشند. با اینحال برای تنوع در طرح ما انواع کانکس نگهبانی را بر اساس دیواره خارجی تولید می کنیم:

کیوسک نگهبانی فایبرگلاس

با توجه به استقرار تقریبا ۲۴ ساعته و یا بعضا بلند مدت نگهبانان در داخل کیوسک ها ، برخی از کارفرمایان به دنبال کیوسک با کیفیت بالاتر می باشند. در کیوسک های های معمولی عایق حرارتی حداکثری و یا ۱۰۰ درصدی نیست بنابراین امکان تبادل سرما و گرما به داخل وجود دارد. در کیوسک های نگهبانی فایبرگلاس و یا کیوسک ساندویچ پانلی عایق ها حداکثری می باشد.

کانکس نگهبانی سایدینگ

در ساخت این کانکس های نگهبانی از ورق های سایدینگ با طرح های متنوعی برای دیواره بیرونی استفاده می شود. ورق های سایدینگ دارای طرح های متفاوتی هستند که باعث می شود این طرح ها بسیار شیک و از نظر طراحی مورد پسند باشند. با استفاده از ورق های سایدینگ کانکس نگهبانی با طرح کلبه چوبی و سایر طرح ساخته می شود. برای دریافت آخرین طرح های تحویلی به مشتریان می توانید به گالری ما مراجعه کنید.

کانکس نگهبانی کامپوزیت

ورق های کامپوزیت جزو متریال های مدرن هستند که باعث ساخت سازه مدر و لوکس می شوند. قیمت کانکس نگهبانی کامپوزیتی نسبت به سایر طرح ها بالاتر است.

کانکس نگهبانی ساده

ساده ترین نوع کیوسک نگهبانی با دیواره ورق گالوانیزه ساده است. این کانکس های نگهبانی ارزان تر از سایر طرح ها می باشد. با این حال محصولات استاندارد لازم برای اسکان موفق و یا دائم افراد را دارد. توجه نمایید که با توجه به تقاضای بازار بر روی این محسول به منظور استفاده در بسیاری از پروزه های ساخت و ساز و عمرانی، این کیوسک ها همواره در کارگاه ما به صوورت آماده موجود است و شما می توانید در اسرع وقت آن را خریداری نمایید.

شرکت دپوماشین تولید کننده انواع کانکس

شرکت دپوماشین با بیش از ۶۰ سال سابقه تولید در زمینه کانکس و کانتینر مفتخر به ارائه انواع کانکس و همکاری با طیف بسیار وسیعی از مشتریان اعم شخصی و سازمانی بوده است.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت کانکس ، خرید کانکس و یا فروش کانکس و نیز کانکس دست دوم با همکاران ما تماس بگیرید. کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به شما هستند.

تلفن تماس دفتر: ۴۴۱۹۶۵۹۵-۰۲۱ (تماس در ساعات کاری و اداری)

تلفن همراه : ۰۹۳۹۵۰۵۰۳۱۴ (پیامک پاسخ داده نمیشود، لطفا تماس بگیرید)

تلفن دفتر مازندران :  ۴۴۸۴۲۸۳۰-۰۱۱

لینک اینستاگرام : https://www.instagram.com/depomachin

لینک توییتر : https://twitter.com/MachineDepo

لینک فیسبوک : https://facebook.com/107526328081624

لینک آپارات : https://www.aparat.com/depomachin

قیمت کانکس نگهبانی

قیمت کانکس نگهبانی بر اساس متراژ و نوع کانکس تعیین می گردد. بر اساس مصالح و متریال های مورد استفاده قیمت می تواند تغییر یابد. همچنین با توجه به تغییرات مستمر و مداوم دلار و مصالح امکان درج قیمت در سایت وجود دارد. برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت کانکس سفارشی خود و نیز استعلام به روز قیمت کانکس نگهبانی ۲*۲ و سایر کانکس های آماده می توانید با ما تماس بگیرید.