کانکس و کانتینر دپوماشین

اطلاعات كانكس و كانتينر دپوماشين

کانکس و کانتینر دپوماشین

بدلیل سرعت در طراحی ، تولید ، حمل ، نصب چه بصورت پرتابل و چه بصورت اجرا در محل، این صنعت در تنوع توانسته نیازمندیهای صنایع و بخشهای تولیدی و عمرانی را جوابگو باشد. در این جا تعدادی از این کاربردها و برخی کاربری های کانکس و کانتینر دپوماشین بصورت فهرست وار معرفی مینماییم :

برخی کاربردهای کانکس و کانتینر دپوماشین

کاربرد مسکونی

این نوع کاربرد از کانکس و كانتينر در حال رشد و توسعه میباشد. چه در بخش سیار و چه در بخش ثابت که توانسته با ارئه طراحیهای متنوع و قابلیت ارائه امکانات رفاهی کاربرد مسکونی مشتریان را بطرف خود جلب نماید.  با توجه به اینکه در بعضی از مناطق ییلاقی و جنگلی یا ساحلی ارگانها بدلیل رعایت حفظ محیط زیست مجوز احداث بنا به روش سنتی بدلیل تخریب محیط زیست مجوز احداث بنا  به روش سنتی بدلیل تخریب محیط زیست نمی دهند. بنابراین اینگونه کانکسها و خانه های پیش ساخته جایگزین میگردد که از جمله دلایل آن عدم تملک زمین ، سرعت اجرا ، تنوع طرح میباشد.

کانتینر مسکونی

کاربردهای فروشگاهی

بیشتر در دید مردم میباشد مانند کیوسکهای روزنامه فروشی ، بلیط فروشی و مترو …از فضای مناسب برای عرضه محصولات ضمن این که استقبال زیادی نیز صورت میگیرد مسئولین شهرداریها نیز نسبت به این نوع کانکسها دیدگاه خوبی دارند.

کاربرد  پزشکی اورژانسی

این گونه کانکس و کاروان ها به نیروی امدادی این امکان را می دهد که بطور مستمر و مستقیم در مناطق مختلف مستقر به افراد حادثه دیده کمکرسانی پزشکی اورژانسی را سرویس بدهند این گونه ساز ا سیار و ثابت ضمن ساخت سرویس بهداشتی چه به شکل فرنگی و چه به شکل ایرانی که امکان استفاده به بیماران و سالمندان را می دهند ضمن این امکان طراحی و ساخت حمام ، آبدارخانه و حتی اتاقهای عمل و اتاقهایی برای مستقر موقت پزشکان میباشد.

کانکس اورژانس چرخدار

کاربرد نظامی

در حفاظت مناطق و اماکن نظامی و امنیتی بصورت انفرادی و یا جمعی را به نیروهای نظامی میدهند .کاربرد نظامی امكان نصب تجهیزات در سیستمهای نظامی را بصورت سریع و حمل به مناطق را به این نیروها می دهد.

کاربردهای مختلفی برای کانکس وجود دارد که ما در بالا چند کاربری خاص را اشاره کردیم. کانکس نگهبانی ، سرویس بهداشتی جزو استفاده پرکاربرد دیگر هستند.

در اينجا با كمك لينك ها ميتوايند اطلاعات مناسب از كانكس و كانتينر دپوماشین از روي سايت دريافت نماييد.

جهت اطلاع از قیمت کانکس با دفتر فروش شرکت دپو ماشین تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:          ۰۲۱۴۴۱۹۶۵۹۵

یا برای دیدن نمونه های بروز کانکس های دپو ماشین به کانال تلگرام و اینستاگرام ما ملحق شوید.

لینک تلگرام:                 https://t.me/depomachine 

لینک ایسنتاگرام:      https://instagram.com/_u/depomachin